15 Ağustos 2007













ASLANMAX WEB SİTESİNİN ESKİ VE YENİ HALİ

Sene 2003 sonları olmalı. Askerden döner dönmez freelance iş olarak
aslanmax sitesinin animasyonlarını yapmıştım. Sitedeki Aslanmax ve
Profesör'ün animasyonlara bana ait fakat site tasarımı ve renklendirmesi
bana ait değildi. Daha sonra PRP Multimedya'da çalışırken Aslanmax
sitesi tekrar önüme geldi proje olarak.
İşte bu sefer tüm animasyonlar, tasarımlar, renklendirmeler bana ait
olmuş oldu. X adasının konseptini çıkarmıştım.
Ben işten ayrıldıktan bir müddet sonra M ve A adalarınıda aynı
konsepti devam ettirmeye çalışarak yapmışlar.
Site zaten 2004 ten beri var. Çok tutuluyordu çocuklar tarafından.
Hala vazgeçmemişler tasarımı değiştirmekten. Ne güzel. Fakat her
nedense Aslanmax her sene değişir. Eski sitenin ve yeni sitenin linkini
veriyorum sizlere. Tipler arasındaki farka bakın. Kaldı ki yeni sitedeki
tipte ilk tasarlandığındaki tip değil. Benim gördüğüm beşinci jenerasyon

Hiç yorum yok: