9 Ağustos 2007

Merhabalar hepinize,
Ne zamandan beri yazacağım buraya birşeyler ekleyeceğim. Ama öyle çalkantılı bir döneme girdim ki. Aptal oldum resmen aptal... Başım beynim dönüyor artık olaylardan. 1.5 sene çalıştığım şirketten ayrıldım. Ayrılmak zorunda kaldım. Bir ay iş aradım. Bu arada serbest çalıştım. Bir tatil yapacak vaktim bile olmadı, anca evde uyuyabildim bol bol. Bir ayın son haftasında işe girdim istemeyerek, hiç yoktan iyidir diyerek. Gerçekten çok canım sıkılmaya başlamıştı ki bambaşka bir kapı açıldı. Şimdilik hayatıma yeni bir iş ile devam ediyorum. Bir yandan da animasyon çalışmalarım devam ediyor. Flash ile ilgili action script bilgim minimal düzeyde fakat flash ile nasıl çizgi film yapılırın kitabını yazabilirim sanırım. Bir çok teknik detaya hakim oldum zaman içinde. Tv için ayrı internet için ayrı optimizasyonlar ve teknikler kullanmak gerekiyor. Vaktim olsada keşke bunları toparlayabilsem bir kitapta. Bu konuda Türkçe kaynak sıkıntısı var. Neyse efendim yaptığım bazı flash animasyon tipleri paylaşmak isterdim ama yasal olarak şu anda size gösteremem ama yayına girdiği zaman linkini buradan veririm. Şu anda da bir oyun üzerinde çalışmaktayım. Eğlenceli bir şey olacak gibi. Bitince yine buradan haber veririm. Blogcu.com a da aynı yazıyı girecektim ama şu anda blogcu ya ulaşılamıyor. Zaten site Allah'a emanet gidiyordu iyice dağıldılar herhalde...
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: